Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Annika Skoog - 14 juli 2011 19:31

sen är det äntligen semester, tjoohoo! Hade visserligen tre dagar förra veckan, men de var allt annat än avkopplande.


Har jobbat en vecka på sammanslagningen, detta året är vi på Erici. Vi har haft en avdelning där Nektarinen har verksamhet. Lite rörigt blir det ju, och man hittar inte så bra. En inskolning mitt i allt, och är inte svensk talande, det underlättar ju inte precis...... Så nu är det bara i morgon med, sen ska det bli skönt med semester, i fem härliga veckor.


Känner oro för pappa, som är kvar på sjukhus. Hans demens blev värre som sagt i förra veckan när vi var hemma. Nu ska det vara ett vårdplaneringsmöte på tisdag, och det är bara att hålla alla tummar för att han själv går med på att flytta till ett boende, tydligen kan man inte ordna med flytt utan att han ger sitt medgivande....... (jag , Susanne å mamma kommer att vara med).

Bara det ger mig helt ont i magen, och stor oro med sprängande huvudvärk. Han måste få vård eftersom han blev våldsam, och för mammas säkerhet, så vet man inte idagsläget vad denna helvetessjukdom kan ställa till med. Jag trodde att hans våldsamhet och aggressivitet var skäl nog......... Fortsättning följer, känner mig väldigt ur form, och tappar humöret!


Det blir en tur till mamma för dagen i helgen, samt träffa min syster å barnens kusiner. De kör via Norje när de ska hem från Öland. Kul att träffas, men säkert tomt utan pappa i Norje.


Ska ta å lägga barn, och röja undan lite, känner mig väldigt ZZZzzzz


/A

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards