Alla inlägg den 2 juli 2011

Av Annika Skoog - 2 juli 2011 17:20

har jag varit idag, å jäkla seeeeeg, gått omkring som i ett töcken.  Åh nej jag var inte på fest igår.....


Dagen har segat sig fram, på hela fm har jag inte gjort ett jota, bara plockat, satt mig vid datorn, plockat, osv osv.


Vädret idag har ju varit bastuliknande, känns som om det är åska i luften, svetten fullkomligt öser av mig, men nu är jag färdigstädad och äcklig!


Ska besöka duschen innan vi ska äta revben, och då ska det bli ett glas rött till.


Bestämt fler vän träffar under Killebom idag, så nu är nästan alla dagar uppbokade, trevligt, trevligt trevligt!!!!!


Ha en fortsatt trevlig lördag godingar!

/A

Av Annika Skoog - 2 juli 2011 10:46

är det idag och det duggregnar och är allmänt tradigt. Men jag får väl ta ett städröj här hemma, inget kul men ett måste. Känner att jag har fått rucka på min städmani som jag hade innan jag fick barn, städmani + barn = 0. Ingen bra kombo kan jag säga.........


Har haft soligt och varmt, och jag har haft heldagar på jobb, men vi har fått mkt måsten i form av städning gjort, vad vi har varit duktiga! Vi har bara det sista i "dockis" kvar och köket. Men det får vi ta nästa vecka!


Farmor å farfar har hämtat Hugo å Lovisa onsdag å torsdag för bad och stranden, härligt för dem. De är riktiga vattendjur, och badar även om det bara är 15 grader, nu är det tillockmed 18-19 i vattnet.


Vi hade pizzakväll med farmorn och farfarn i går kväll i husvagnen, trevligt och mysigt! Vi körde direkt mer när jag hade slutat även om vädret inte var det allra bästa, mulet å blåsigt, men inget regn då, det kom på kvällen och natten!


Längtar till nästa vecka, jobba måndag och tisdag. Ledig onsdag, tordag å fredag för då ska jag å barnen köra till Sölvesborg å Killebom, träffa många gamla vänner! KUUUUUUUUUUL!


Trevlig lördag!


/A

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards