Alla inlägg den 1 mars 2013

Av Annika Skoog - 1 mars 2013 18:21

Blev det i samband med att jag förlängde mitt mobilabonnemang nu när det var dags för det. Min gamla fyra började bli sliten och "puckade" emellanåt. Levde sitt eget liv kan man ju säga. Men den funkar ju, så dottern blev glad, hade lovat henne den när jag bytte mobil. Inte så mycket skillnad, mer än att den är lättare, tunnare, snyggare helt enkelt. Tror det är bättre kamera i femman än i fyran.  Jag är nöjd, så pilla telefon har tagit hela dagen, däremellan städning.......


Lovisa känns piggare i dag än i går, så det går på rätt håll med sjukstugan. Klokt att stanna hemma med henne idag, så hon fick en dag till att återhämta sig.


Strax blir det lasagne, som jag har ugnen.......Ja lasagne har också blivit en rolig grej på jobb :) Jaja vi är lättroade.


Helgen blir det handboll för Hugos del, Vi ska handla present till honom med, fyller år på söndag. En tur till Kristianstad och till mormor blir det, ska testa att köra lite längre med bilen. Nu har det det bara blivit korta sträckor häromkring, nu får den rastas lite.


Ha en skön helg gott folk!


//A

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards