Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Annika Skoog - 23 februari 2013 19:28

Har vi haft idag, för de närmaste.....Mormor. Susanne, Sebastian, Isabell, Farmor, Farfar och Krister. Men gissa hur dagen började........Lovisa vaknar tidigt, med feber!!!! Det var väl sjutton vad denna jäkla influensa och förkylning, hosta och feber inte vill släppa taget om denna familjen. Detta har verkligen varit vabruari för oss.........Jaha vad göra nu?? Feber i sig smittar ju inte, men jag vet ju hur jag själv är med feber=halvt döende. Lovisa såklart jätte besviken, sett fram emot kalaset. Jag ringer mamma och Susanne, samt Henriks föräldrar.........Lovisa ville att alla skulle komma ändå, så vi hade kalas med febrig Lovisa, sovandes i omgångar i soffan. Lite uppe, vilat lite. Lite fika. Fördelen är ju att hon kunde lägga sig i soffan och koppla av. Lovisa var nöjd även om han fick feber, får sr hur länge denna febern varar.


Men just nu är jag väldigt trött på sjukdomar, hosta, VAB, vi vill vara friska nuuuuuuu!


En trevlig dag har vi haft, ätit och fikat. Lovisa orkade inte göra sina cupcakes, men hon var med litegrand. De blir ganska mäktiga, men de är väldigt dekorativa, ser nästan ut som de var konstgjorda..... Susanne ville provköra min nya bil, hon tyckte den var fin att köra. Har själv inte kört så mycket, men får ta en tur i morgon känner jag!


Strax melodifestivalen, tur att vi inte hade beställt biljetter till dagens deltävling.......Men i år ville barnen inte se det live, bättre att se det hemma. Ett glas rött efter dagens kalas är jag värd tycker jag. Håll alla tummar för att Lovisas feber inte håller i sig så länge...


//A


Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards