Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Annika Skoog - 10 februari 2013 10:45

Ja det har man ju hört att årets influensa ska vara seg och långdragen. Känns just nu som om det inte riktigt finns något slut. Igår kände jag mig dock riktigt bra, var pigg hela dagen, gav mig på en liten städning dammsugade, torkade golv, städade toa. Kändes bra och ingen feber, barnen ingen feber men förkylda och hostiga. Mannen iväg under eftermiddagen, så det kändes riktigt bra igår.


Blev sugna på hemmagjord pizza, körde in och handlade under eftermiddagen, och tänkte det blir en mysig kväll, med melodifestival senare.


Kommer hem från affären och får frossa, likaså mannen. Suck för detta säger jag. Åt en varsin liten bit pizza, ingen har någon direkt aptit heller. Jag låg nedbäddad under melodifestvalen i 38,7 i feber.........Sååå trött på detta nu, Hugo jätteförkyld med, Lovisa förkyld och hosta, Henrik ont i kroppen och hosta.......

Trodde vi skulle vara friska nu???


Idag, än så länge har jag ingen feber, men den lär väl komma under dagen, eftermiddag..........Så typiskt, vill inte vara sjuk mera. Läste ett inlägg, eller en tänkvärda ord på FB: "Som frisk har du tusen önskningar, men som sjuk har du bara en" (så sant, så sant)


Håll alla tummar för en feberfri dag.........


//A


Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards