Direktlänk till inlägg 19 februari 2012

Söndag och sjukstuga.........

Av Annika Skoog - 19 februari 2012 11:44

Sitter här efter en "härlig" natt...........Eller inte, strax innan gästerna skulle köra hem igår kräkte Lovisa..........Men jag kände att det var nog för mycket läsk, kakor, tårta och godis.........Hon var pigg efter det, och vi kollade melodifestivalen efter dagens kalas....... Ja vad ska man säga, jag gillar Björn Ranelid, speciellt när han var med i Stjärnorna på Slottet, men jag undrar fortfarande vad han gjorde i Melodifestivalen??????? Ska man inte sjunga om man medverkar där? Jag kanske har fel, men jag hade också kunnat stå där och prata för det är jag duktig på. Så går han vidare till Globen, till finalen!!!!! Jag förstår inte, men vi får väl se hur det går framöver.

Så när melodifstivalen är slut kräker Hugo........oxh starx därefter Lovisa och de håller på mer eller mindre hela natten, så man sitter här lite halvdö, och tvättmaskin och tumlare har gått varm och gör fortfarande. De har börjar att dricka efter nattens pärs........än så länge har det inte kommit upp igen. Hoppas vi andra klarar oss, vill, inte, vill inte!!!! Så det blir att bara ta det lungt här på Filialvägen 1 denna söndag.


Annars hade vi en trevlig avslappnad lördag här med mycket skratt. Barnens kusiner och min syster var här(Isabell, Sebastian och Susanne), mormor, farmor, farfar och Krister och åt tacogratäng/tacos, kaffe och tårta.


Nästa lördag ska jag och barnen till Malmö arena och se melodifetsivalen, tjohoo!! Barnen tycket att det ska bli spännande, och även om det "bara" är genrep så blir det säkert en upplevelse!


Annars har vi haft en härlig utevecka, vintrigt och härligt. Det var bara under fredagen som det blev blött och trist.


Lite sportlov väntar, jag är ledig tis och ons, medan mannen blir ledig hela veckan. Det ska bli skönt med kort vecka. Lovisa ska prova på ridning, hon längtar.....


Nä nu ska jag plocka lite här, samt tvätta lite till. Håll tummarna för att jag inte blir kräkig........


//A

 
 
Ingen bild

Nicole

19 februari 2012 12:18

Det hoppas vi verkligen att du inte blir! Måste jobba ju så att vi kan få det lite som vi vill på hajen ;)

Annika Skoog

19 februari 2012 12:36

Nä jag vill INTE bli sjuk!!!!! Vill ju med fixa nästa vecka på Hajen och gö
ra lite förändringar...........

 
Ingen bild

Linda

19 februari 2012 16:04

usch stackars barn när det är kalas o allt :( hoppas ni inte blev smittade!!!

Annika Skoog

19 februari 2012 20:03

Ja inet vidare tur det var på slutet av kalaset........ Än så länge är det lugnt med illamåendet hos oss......

 
Ingen bild

Malin

19 februari 2012 19:02

Usch ja fy för kräksjukan. Hoppas att du klarar dig. Spännande med förändringar :). Ses imorgon.

Annika Skoog

19 februari 2012 20:02

Ja fy för!! Hela natten höll de på........Bättre nu men trötta hela dagen! Åt lite på em och inga mer kräk.........
Ja inga stora förändringar, men lite omändringar i våra rum....... Lugnt än så länge vad gäller mig och illamående....... Ses i morgon!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika Skoog - 30 december 2018 15:37

Såg i "flödet" att det var åtta år sedan jag startade denna bloggen, men jag måste ju medge att detta året har varit det sämsta i antalet inlägg . Såg att jag inte bloggat sedan i april, kanske ska försöka skriva en gång/månad. Jag vet ju att det är ...

Av Annika Skoog - 16 april 2018 21:27

Våren kom visst av sig litegrand förra veckan. Det började bra i måndags med strålande sol och ljumma vindar, bara tunna överdragsbyxor och en fleece. Men resten av veckan har jag haft thermobyxor, fleece, vinterjackan, mössa och vantar och nästan fr...

Av Annika Skoog - 8 april 2018 20:19

Äntligen är våren här, nästan helt ofattbart att det var snöstorm för en vecka sedan.......... Både i dag och i går satt jag ute en stund på trappan (har inte fått ut trädgårdsmöblerna än). Riktigt härligt och varmt om "snudan", och det riktigt lukta...

Av Annika Skoog - 4 april 2018 21:16

Haft en väldigt trevlig och intensiv påskhelg. Men en påskhelg helt i min smak. Vänträffar, släkträffar, god mat, en rätt kravlös högtid och massor med ledigt. I år blev det ingen påskcup i Hilleröd för killarna i Hugos lag. De satsar längre fram för...

Av Annika Skoog - 25 mars 2018 21:34

Det här med att uppdatera bloggen har ju inte gått så bra känner jag, förra gången jag skrev var den 14 januari.....två månader sedan......... Undrar i fall det finns några läsare kvar????? Jag har full förståelse i fall ni har tröttnat, det händer i...

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards