Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Annika Skoog - 4 februari 2012 08:34

Ja nu var jag tvungen att sätta lösen här, jag kan väl tycka att det är lite trist för jag går nog miste om spontana och nya läsare. Kan ju hoppas min "stalker" tröttnar så att jag kan skippa lösen. Alla andra som ber om lösen kommer att få, det är bara till de två som har sagt upp bekantskapen med mig som inte får lösen, har man sagt upp bekantskapen så ska man inte snoka. De är väl rädda för att jag kommer att hänga ut dem, men som sagt de finns inte i mitt liv mera, och jag klarar mig alldeles utmärkt utan dem med.


Nästan -16 grader har vi utanför köksfönstret, hyyyyy ka! Blir till att få fart i pannan, så vi får upp värmen igen här.


Ha en härlig helg mina vänner, det blir att fixa lite härhemma idag, hoppas vi hinner med en del.


//A

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards