Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Annika Skoog - 3 februari 2012 13:06

Stort grattis till dottern som fyller sju år idag, stackars henne då föräldrarna vaknar med en släng av magsjuka(illamående, ont i magen, rallybajs), och jag bara känner att idag orkar jag inte gå upp. Men fick göra det, vi sjöng för henne och hon fick present, en egen rosa kamera. Hon har pratat om en kamera ett tag, och sååå nöjd hon såg ut. Hon ville till skolan och bli firad, så pappan följde henne till bussen och mamman gick direkt och la sig igen, sov mellan 08:00-11:45, då är man nog inte bra. Efter att ha sovit halva dagen, så har jag fått in mig lite mat och den har inte kommit ut varken uppe eller nere......... Det måste jag ju ta som ett gott tecken.


Det blir nog lite firande här framåt kvällen, farmor och farfar kanske vågar sig ut, eller kommer de i morgon. Vi brukar fira på barnens födelsedag, sen har vi kalas mittemellan eftersom de fyller 3/2 och 3/3.


Stort tack för alla positiva kommentarer jag fick för gårdagens inlägg, det värmer, och så mycket positiv respons hade jag inte väntat mig........När jag hittat på ett bra lösen så får ni skicka meddelande via fb, eller maila mig om ni vill ha det (annika.skoog@stherrestad.nu). För det är så det får bli, samtidigt kanske jag går miste om nya läsare men det får jag ta då, inga "smygare" ska snoka i vårt liv mera, så det så!!!


Nu ska jag bädda rent, alla baskelusker ska bort, rengöra toan, fram med det starka medlet, så får vi se sen om det blir kalas med farmorn och farfarn i kväll. Hoppas de vågar sig ut, annars får det bli i morgon eller söndag.


//A



Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards