Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Annika Skoog - 2 februari 2012 14:08

-10 hade vi i morse, hy ka! men dagen har varit solig och klar, och kall!


Jag måste bara skriva av mig lite, ibland undrar jag hur vissa vuxna människor är funtade........... En fråga: Om någon hade sagt upp bekantskapen med dig, varför skulle du då vilja läsa personens blogg??? Om du inte vill vara vän med personen, varför bry sig om dens/deras liv då?? Jag anser ju att det endast är för att snoka runt! Så därför i mitt fall kan jag behöva att lösenordsskydda min blogg för att vissa personer inte ska kunna läsa den. Nu har jag jättegod lust att verkligen namnge och hänga ut personer här.............(men nu har jag ändå så mycket vett i mig att inte göra det)

Men eftersom speciellt en person verkligen lusläser allt jag skriver, och ALDRIG har vågat skriva en enda kommentar här så tror jag att den måste lösenordsskyddas. Men ni andra som läser och kommenterar kommer jag att ge ut lösen till. Sen förstår jag inte varför jag ska bli lidande för något som inte rör mig! Jag har inte gjort något, håll mig utanför!!!!! Suck säger jag, och detta är vuxna människor som håller på så här!!! Jag kan säga att det ligger på samma nivå som mina barn i förskolan(4-6år), "Om du inte är snäll så får du inte komma på mitt kalas", Eller då säger jag till Kalle att du varit dum, precis på den nivån är det!!!!


Sen kommer jag aldrig att nämna Er igen, för det är ni inte värda, jag har RIKTIGA vänner som bryr sig om oss/mig och som inte snackar skit och beklagar sig för någon annan. Så jag bryr mig verkligen inte trots att jag tar upp det här, det här är endast för att hänga ut er lite! Japp och jag står för vartenda ord jag skriver, hoppas ni är nöjda nu!!!!! Ta det direkt med personen det berör istället! (gå inte via andra eller snacka en massa skit, mycket mer reko att tala direkt med personen man är arg/sur på, speciellt när man som er är snart 50 resp 60!! år, skäms!!!!!!!!!)


Så nu ska jag ta tag i städningen, elda, laga mat(Jag jag är faktiskt duktig på det :)), och sen ska jag till kören och sjunga, och träffa mina trevliga körvänner(Ulrika, Marie, Lena och Paula).


Imorgon ska vi fira Lovisa, som fyller sju år! Slår ihop barnens kalas längre fram, men lite firande blir det samma dag! Sen ska jag ha lönesamtal........ Träffa mina trevliga kollegor Nicole och Pernilla med flera:)


Återkommer med lösen när jag har låst den! Helt otroligt att det ska behövas!


//A

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards