Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Annika Skoog - 20 augusti 2011 10:39

............ även om jag gillar mitt jobb jättemycket, så känns det lite trögt att gå tillbaka till jobbet. Denna sommaren har inte varit mycket att hurra för: pappa sämre i sin sjukdom, jättedåligt väder, mest regn, fick ju dock några stranddagar å grill kvällar, men inte så många.

Skönt att vara  ledig och ladda batterierna ialla fall. Vi har haft det bra i min lilla familj, gjort små dagsutflykter, och barnen har haft det bra och roligt och det är det viktigaste. Vi brukar boka några dagar under semstern då vi åker iväg, men inte denna. Kanske hade jag pappas sjukdom i bakhuvudet omedvetet?? Hade vi till exempel bokat några dagar i Göteborg hade det kanske varit svårt att riktigt njuta av dagarna?


Idag är det ganska fint väder, solen lyser, men blåsigt. Perfekt "hängauttvättväder", torkar på nolltid.


Vi ska dra oss i till stan och se på när räddningstjänsten/polisen har uppvisning. Spännande för barnen, och alltid trevligt med män i uniform:)


Ha en skön lördag vänner!

/A

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards