Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Annika Skoog - 2 augusti 2011 21:28

Två underbara dagar på stranden, gott!


Gårdagen med underbart väder och likadant idag. Sitter här och skriver med lätt solvarm hud. Inte för att jag bränt mig, men det känns att dagen har bjudit på sol. Ätit lunch under parasollet, pastasallad och till barnen gjorde jag pannkakor, insvepta i folie så höll de fortfarande värmen till lunch. Barnen har badat hela tiden, och vi har suttit på stranden och pratat hela. Kul och trevligt. Mikael och Eva-Marie (kusin med fru) campar i Nybro så de var på stranden, och idag kom bästa kollegan Nicole, och det var mycket babbel hela dagen. En trevlig dag!


Lite grillad korv blev det vid fiskeboden, och det är gott att äta utomhus.


Det blir stranddag i morgon med, hoppas på goeväder! Grilla här med Mikael å Eva- Marie i morgon kväll.


Trots att jag har fått vara på stranden, och badat och haft det gott finns mina tankar hos pappa nästan hela tiden. Det är på gång med särskilt boende, men det kan ta tid med all papperexercis, och att hitta plats, för närvarande finns det inga lediga platser. Hoppas det löser sig snarast. Tillsvidare är har han kvar på sjukhus i väntan på den vård han behöver.


/A

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards