Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Annika Skoog - 1 augusti 2011 09:11

I går em klarnade det upp, och solen kom fram, det var ju ett tag sen man såg den och den blåa himmel som fanns bakom molnen.


Vi var inom stan några ärenden, och körde utom till Nybro en runda. Däremellan lite tvätt och annat smått och gott plock.


Vår gräsmatta fick sig en omgång i går kväll, det var mer än välbehövligt kan man ju säga, oj vad långt gräset blivit.

När jag nästan var klar ser jag att Henrik står och pratar med några och eftersom jag var längst nere vid fruktträden så såg jag inte riktigt. Vi fick besök av min kusin Mikael med fru Eva- Marie, trevligt och överraskande. De har för tillfälligt inga barn hemma, den yngsta är på det stora scuotlägret i Rinkaby, och den äldsta tågluffar i Europa. De hade kopplat på husvagnen och kört utan att riktigt bestämt vart de skulle köra. Husvagnen hade de satt i Nybro och skulle bara komma hit och säga hej. De stannar några dagar så det kommer att bli träff på stranden, och lite grillat.


Måste bara skriva till Nicole: Jag har inte glömt att vi ska grilla, dricka vin å fira....... Vädret har ju varit allt annat än bra, så vi hittar en fin kväll så vi kan sitta ute och njuta länge.


Nä lite frukost och sen packa standväskan, sen njuta på stranden, hoppas hela veckan!


/A

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards