Alla inlägg den 19 december 2016

Av Annika Skoog - 19 december 2016 21:26

Plats att besöka innan jag dör


Ja det är massor, har rest alldeles för lite. Har nog varit Italienare i något tidigare liv, känner att jag måste besöka Italien. Sen skulle jag vilja besöka Sydafrika, min pappa jobbade där i omgångar när jag var liten. Mamma fick erbjudande om att följa med, men tackade nej just för attt jag var liten då. Han har berättat mycket om landet, och jag har sett bilder därifrån och känner att jag skulle vilja åka dit. Storstäder som Paris, New York vill jag besöka. Vill också återse Berlin och Prag.


Oj vad det börjar dra ihop sig nu mot jul............Fick köra en sväng med Lovisa till tandregleringen, en bit tandställning hade lossnat när hon åt choklad. Snabbt och lätt, bra service. Körde och jobbade några timmar. Jag fixade pepparkakshusen i går och ikväll blev det pepparkaksbak för barnens del.


Skolavslutning i morgon, en sväng till Malmö ska vi också hinna med. Familjen Milton kom idag från England och ska vara här under jul och nyår. Hoppas hoppas det blir lite snö med.


Allt gott

/A

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards