Alla inlägg den 10 december 2016

Av Annika Skoog - 10 december 2016 23:19

Julsminksfavorit......

Ja jösses, detta blev ju nästan på fjortisnivå. Är det nu jag ska skriva den glittriga ögonskuggan och det julröda läppstiftet. Nä jag får vara lite medelålderstråkig och skriva att jag använder mitt vanliga smink. Lite puder, å mascara till vardags. Brun eller grå kajal, samt ögonskugga till fest. Läppglans.

Julönskning

Finns bara EN enda önskan!!!
Att min familj och mina nära å kära ska få vara friska!! Har varit med om att alltför många i min närhet, vänkrets har drabbats av sjukdom. Det är min absolut enda önskan.

Jag å dottern körde till Sölvesborg i går kväll. Inom Kristianstad för lite ärenden. Pizzakväll hos Mommo.

Idag Nobeldagen sov vi länge Zzzzzz. Bakat grisar, jag å Lovisa fikat hos Anders. I morgon ska vi träffa Ingrid med familj i Ronneby innan vi kör hem på kvällen.

Allt gott
/A

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards