Alla inlägg den 6 december 2013

Av Annika Skoog - 6 december 2013 22:49

Kom på att jag haft julkalender i bloggen där jag berättat om olika saker ur mitt liv.......Ville ha en liknande i år men kunde inte hitta någon så det fick bli utan kalender. Ska försöka fixa lite julstämning om jag kommer ihåg hur jag fick in snöflingorna förra året.....


Julens sånger har vi övat, repeterat denna veckan, det drar i hop sig till allt känns det som......Känner dock att  jag ligger bra till i tid, blir nog stressigt framöver ändå.........Vi har bakat härhemma, pepparksdegen är gjord, beställt julkort och fotokalendrar, julklappar är på gång. Ja det känns bra.


Blev bjudna på mat på sista APT i onsdags och det tillhör inte vanligheterna, vi gick ut och åt på Store Thor och det var gott. Lite lyxigt kändes det med.


Stormen Sven kom i går em och höll på hela natten och även i dag, strömlöst här i cirka 12 timmar..........


Kvällens verksamhet har varit taxi... Barnen skoldisco, mannen julbord på jobb........Tur jag gllar att köra bil. Helgen blir det my hometown grisar ska bakas.........


Trevlig Helg, glöm inte njuta av december!


//A

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards