Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Annika Skoog - 31 oktober 2011 22:11

Ja nu när vi har skolbarn i familjen och hon är ledig från skolan, kände vi att Lovisa verkligen skulle känna av sin ledighet. Därför tog sambon ledigt hela veckan, Hugo har också höstlov, eller han är bara ledig som han berättade för mormor i lördags.


Jag har jobbat idag, lugnt och skönt, 9 barn bara. Hann med lite Halloweenpyssel och lite portfolioarbete och annat smått och gott som vi inte hinner med annars. När jag kom hem och efter vi hade ätit fixade jag och barnen vår pumpa, och satte ljus i den på trappan. Fint! Hugo och Lovisa ville gå lite "bus eller godisrunda". Så de gick i husen på vår väg, eftersom detta blev jättespontant hade de inget bus på gång. Skickade med dem en toarulle om någon skulle säga bus, så lite toapapper i buskarna kunde väl vara lite snällt bus.........


Jag är ledig tisdag och onsdag, skönt! Inget direkt planerat utom utvecklingssamtal med Lovisas fröken i morgon bitti. Sen jobba torsdag och fredag, fast bara till 12:30 å 12:45. Hugo på 5½ års kontroll, BVC torsdag. Klipp å slingor på fredag för min del. Hugo på kalas i helgen, sen har denna veckan gått!


Njuta av ledighet står härnäst!

Godnatt vänner!


/A


 

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards