Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av Annika Skoog - 20 oktober 2013 11:04

Bloggandet går i intervaller känns det som, dagboksskrivandet är det ännu sämre med. Jag får väl ta tag i det under dagen. Tänkte att jag ska byta lakan i sängarna, samt tvätta, tvättmaskinen går nog nästan varje dag i detta hushållet.


Nöjd med motionen denna veckan, tre promenader och idag joggade jag lite med, jag trodde inte jag kunde.........Faktiskt lite nöjd, det blev även simmat 1000 meter i fredags med, sååå skönt! Fick tipset av en kompis att ha musik i lurarna när man springer(har det när jag går med), så på med Spotifylistan, gick två låtar och joggade en, det gick!! Slutet på rundan blev det mindre joggat, men ändå. Får se om jag utvecklar detta, ska i alla fall försöka powerwalka. Rätt skönt i duggregnet, rensa tankarna och en härlig start på dagen.


Nu har jag "pillat" lite med en grupp jag skapade på FB i går, Stora Köpinge Vokalensemble, efter samtal med en annan körmedlem om att en sådan borde vi ha, så tänkte jag att det kan väl inte vara så svårt, just för info, noter, låtar vi ska sjunga etc........Ska bara övertala vår körledare Paula att skaffa ett fb konto.........Litar på Torbjörn att han skulle tala väl för FB.


Kaffegäster gånger två hade jag här i går innan klockan hade slagit 13:00. Therese var här på kaffe och prat, hennes pappa och vår granne Jan är dålig och ligger på sjukhus, våra tankar är hos dem.

Jessica här på te.....kaffetarmen fick för mycket efter morgonens kaffedrickande samt mer kaffe till melodikrysset...... Alltid kul med besök.


Prioriterade bort en promenad på eftermiddagen, då jag och Henrik hälsade på vår granne Jan på sjukhuset, han är här i Ystad nu. Kändes viktigt för oss och uppskattat av Jan, kämpa på Jan du fixar detta!!


Sorterat noter, mycket noter blir det....Tror jag har koll på våra konserter nu.......Ljusgudstjänst i Öja kyrka 16:00, Julkonsert med alla körerna 19/12 Öja kyrka 19:00, Julotta 25/12 07:00 Öja kyrka, Julsånger 6/1 Öja kyrka 16:00 Hjärtligt välkomna på alla våra framträdanden.


Nä nu får jag ta tag i denna dagen, utemöbler ska in, tvätten ska tvättas, barnen ska på basket.....


//A

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards