Alla inlägg den 27 februari 2014

Av Annika Skoog - 27 februari 2014 21:12

Känns nästan som det just nu, solen värmer, temperaturen stiger och fåglarna kvittrar, hoppas detta stannar och att det inte kommer snö, vill inte. Förra året den 20 mars gick vi "Hälsojoggen" i snöstorm........


Jag ser ut som folk igen, tack vare nya slingor och pälsmössan väck förra måndagen. Så skönt, och så välbehövligt, såg att jag klippte mig sist den 26/8!!! Oj! Trodde det var i oktober jag var där sist........En härlig eftermiddag med egentid, kaffe och veckotidningar......


Barnen och pappan hade sportlov, jag var ledig några dagar på slutet av veckan. Lite rörig vecka har det varit av div. anledningar men ok nu. Barnen varit i garaget med pappan och farfarn, hoppat hoppborg, bio och haft det gott. Jag skulle eg. ut och ätit med två väninnor, men det blev lite ändrade planer, hoppas det blir snart igen. Hann dock med en körövning, och lite snack om helgen då vi åker till Malmö och äter gott samt tittar på Jesus Christ Superstar, så kul det ska bli..... Ser fram emot helgen av en annan anledning med, men det får jag återkomma till........Spännande....


Lovisa har börjat på scouterna, några i hennes klass som går och hon ville också börja. Hon gillade det direkt, samtidigt som hon är ombytlig av sig, så hoppas jag att hon kommer att fortsätta. Övernattning nu i mars, samt ett läger i sommar, spännande......


Ja kära vänner, fredag i morgon, ser fram emot en riktigt härlig och rolig helg!!


Hoppas det funkar med "facebook connect" denna gången....

//A

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards