Alla inlägg den 28 oktober 2012

42

Av Annika Skoog - 28 oktober 2012 20:23

Ja man fyller fyrtiotvå idag, fyra tvåa.......Lite gammalt??? Nej för det mesta känner jag mig inte gammal, bara när jag har ont i ryggen eller någonannanstans eller är trött..........Det är väl mest en siffra på ett papper men så många år fyller jag i dag.


Här har det varit kalas under dagen, trevligt som alltid. Min familj, Susanne, min syster och hennes barn Sebastian och Isabell, Mamma(mormorn), svärföräldrna(farmorn och farfarn) och Krister. Åt god mat, grekisk delikatesspanna med sallad, vitlökssås och bröd till. Kaffe och tårta och i år lyckades jag med tårtbotten, jippi:) Har bakat denna tårtbotten i många år, men inte lyckats här sedan vi flyttade hit..........haft fel mått på kaffekoppen, det är ett gammalt recept med 2kkp socker och 2kkp mjöl:) haft en kopp som antagligen varit för stor, så mängden mjöl och socker har ju blivit för stor.......jaja denna gången lyckades det! Fina presenter fick jag med, Tassimokapselmaskinen fick jag av sambon och barnen, halsband och fler kapslar, pengar och presentkort, samt boken: "Femtio nyanser av honom" En alldeles lagom födelsedag!


Annars har veckan bjudit på kallt klart väder, körsång, några promenader, gjort pumpalykta, och veckan som kommer blir det jobb måndag och tisdag, sen höstlov för mig med. De andra är lediga hela veckan:)


//A

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards