Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av Annika Skoog - 21 oktober 2012 14:53

går som vanligt i 190........Vi har bara varit hemma och fixat lite. Har putsat våra gamla fönster, det är tålamodsprövande och förb- tråkigt. Vi har bara treglas i barnens rum.......De andra är av äldre variant, snurra, dela, putsa emellan, skruva i hop fönstret, så har man missat att torka, eller rinner det putsmedel/vatten.......... Jaja nu är det klart i alla fall, fönsterputsen tog slut i går, så jag fick ta de sista i dag.........


Annars har jag mest kurerat mig, ont i hals, bihålor, huvud, nacke, axlar, kropp...........Lite gnälligt kände jag att det blev där......... Men det är inte alls konstigt med alla små barn som hostar, nyser och snorar på en..........


Nu ska jag går ut en sväng i trädgården, fixa lite där med, för nu kom solen:)


Ha en skön vecka!


Extra grattis till Nicole, kollega och vän som idag är med i samma åldersklubb som mig! Hoppas din dag har varit fin!


//A

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards