Alla inlägg den 4 november 2013

Av Annika Skoog - 4 november 2013 22:07

Ja det kan man väl kalla denna veckan vi är i nu, den innehåller nog det mesta och speciellt den 8 november(fredag) som kommer att bli kontrasternas dag med stor sorg och härlig glädje, sorg och tårar då det är begravning för Jan vår granne och stor glädje med träff i FILA(FredrikInnaLindaAnnika), vårt härliga Klockskogsgäng som jobbade ihop i 10 år, sedan splittrades vi då jag började läsa, Fredrik flyttade, Inna började nytt jobb och Linda höll ställningarna på Klockskogen. Vi har inte träffats alla på 12år........Det är lång tid, ska bli såååå roligt även om den dagen börjar tungt mycket tungt, ett sista avsked för Jan, så tomt det är här få vår lilla väg, han fattas, ofattbart.


Idag har jag haft en ledig eftermiddag, lite slingor i huvudet, välbehövligt, samt möte om vår nya förskola.....Framflyttat med flytten till mars........(jag tror ju vad jag vill på det, till sommaren tror jag men det är min egen åsikt)


Annars är det blodgivning, körövning, städa hemmet, begravning, FILA träff, hämta min armbandsvinst i Sölvesborg, besöka pappas grav, härliga vänträffar i Sbg, vän träff i Öja som min vecka innehåller, en vecka som innehåller det mesta.


Får återkomma med rapport efter helgen, FILA träffen känns nästan högtidlig........Undrar om en kväll räcker??


Nu en dusch sedan ZZZzzzz


//A

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards