Alla inlägg den 3 februari 2016

Av Annika Skoog - 3 februari 2016 20:42

Grattis älskade barn, jag har skrivit det innan och skriver det igen, vart tar tiden vägen???

För ganska precis elva år sedan vid denna tiden började mina krystvärkar, och 21:47 föddes Lovisa.


Den går fort, och vi blir bara yngre eller hur är det nu??

Vi startade Lovisas dag med frukost å paket på sängen, lite lagom sömniga 06:30, ZZzzz. Hon har varit hemma för förkylning måndag och tisdag, men idag var hon redo för skolan. Däremot Hugo å pappan har varit hemma, också de med förkylning. Än så länge håller mamman sig frisk..........Vågar väl inte skriva något för då ligger snart jag med, en del förkylning, feber och hosta där jag jobbar bland barnen. Vi håller tummarna för att jag slipper bli förkyld å feber..........


Vi firade Lovisa här på kvällen, med önskemat, pastagratäng och prinsesstårta till fika. Farmor å farfar kom ut och lämnade present men de valde att inte stanna för de har blivit rätt förkylda och dåliga innan av "barnförkylning". Ev. kommer de en dag i helgen på mat å fika i stället. Vi firar alltid Hugo och Lovisa tillsammans mellan deras födelsedagar, eftersom Hugo fyller år om  en månad, dvs. den 3 mars. Så det blir firande här hemma med familjen och kalas för släkten den 20/2.


Nytt schema på jobb, fick behålla mina lediga eftermiddagar på torsdagar, gillas!! Fick även öppning på torsdagar, hade bara var fjärde fredag innan, men det är helt ok! Fick även ledig eftermiddag två fredagar av fyra, kanon för att jobba heltid!! Ena fredagen, dvs denna slutar jag redan 12:00,härligt!!


Sedan får vi hålla tummarna för att sjukdomarna släpper sitt grepp om oss, jag är iof. nöjd så länge vi slipper magsjuka, örke!!


Allt Gott!

//A

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards