Alla inlägg den 26 juli 2015

Av Annika Skoog - 26 juli 2015 19:26

Lider mot sitt slut...... Ja vädret, vad ska man säga om det, inte mycket. Det har blivit några stranddagar ialla fall. Badat har jag också gjort, söndagen i vecka 27 då var det varmt både i vattnet och luften.


Veckan som gått har vi hämtat hem barnen från scoutlägret, vädret där var väl inte heller det bästa men helt ok tyckte de. Tvättat upp allt därifrån, inklusive sovsäckarna.


Tog ett fint avsked i onsdags av en vän, där jag känt familjen i 26/27 år, vilket är en lång tid. En vacker begravning med mycket musik, en fin men mycket jobbig stund. Jag säger det återigen ta vara på tiden och varje dag, livet är skört, vi finns inte för alltid. Tänker väldigt mycket efter ett dödsbesked och begravning, det låter som en klyscha att ta vara på varje dag osv. Men det ligger något i det. En fin stund efteråt med, hann att samla tankarna litegrand innan det var dags att köra hem igen.


Kusinträff i går på sambons sida, en trevlig eftermiddag. Det kan ju bli vilket som när man drar i hop till träff med kusiner som inte träffats på jätteläääänge. Enkelt och pratsamt, med många skratt. Tack Richard för fint initiativ.


Idag har jag inte gjort många knop, mest slappat, har till och med sovit länge vissa dagar. 09:30 är då länge för mig...........Skönt!


Vi får hålla tummar å tår för bättre väder i veckan, stranden hägrar! I morgon har jag, Nicole och Pernilla bokat SPA på Saltan. Såååå skönt det ska bli, njuta och koppla av. Vi fick presentkort av föräldrar och barn när vi jobbade ihop och nu har vi äntligen hittat en dag att utnyttja det.


Tisdag är det körträff, vi i Stora Köpinge Vokalensemble ska träffas och äta och prata lite, kanske det blir lite sång med, vem vet??


Allt gott och be till vädergudarna om lite sol, nuuuuu :)


/A

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards