Alla inlägg den 8 mars 2015

Av Annika Skoog - 8 mars 2015 08:20

Soligt och fint, det känns att våren är på gång (ialla fall vissa dagar).
Det finns hopp, ljuset och solen visar sig ännu mer. Härligt!

Hämtade hem barnen från scoutövernattningen, nöjda och glada. Jag tänkte att då hinner jag städa på fm innan de kommer hem..... Men huvudvärk from hell och magkatarr så jag fick gå å lägga mig. Tur det finns tabletter och det känns bättre idag, inte helt bra men bättre. Ja kroppen säger väl ifrån när det är för mycket. Henriks op. Sår som han fått infektion i, inlagd på sjukhus samt en till op. I måndags..... Nu har väl jag hunnit i kapp. Men det är trist när man inte mår bra, hoppas att läkningen av hans op. sår inte tar alltför lång tid....

Tur att städningen inte springer i från en?? våning två idag.

Lovisa sovit hos kompis i natt, det blev väl tjejmellomys för dem....hon kommer nog snart hem.

Helt otroligt att vi redan är inne i mars månad, skönt att lägga de tråkiga vintermånaderna bakom sig. Nu blickar vi framåt, allt kan bara bli bättre nu.

Tack för att Du läser!
Allt gott

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards