Direktlänk till inlägg 11 juni 2015

Sommarlov!

Av Annika Skoog - 11 juni 2015 21:52

Ja i morgon är det sommarlov för Lovisa, som slutar trean och Hugo som slutar tvåan. Denna terminen har gått i en rasande fart, trots att det varit en jobbig med Henriks operation, infektion, ny op och sjukskrivning på det. Nu verkar sommaren ha kommit vädermässigt med, och hoppas den får stanna, inga fler bakslag i form av blåst, kyla och regn. Nä nu vill jag ha brunbrända ben, dopp i havet och sitta ute länge på kvällen.

Semestern börjar dock inte förrän vecka 29......Men jag kör några korta veckor innan dess, fyra dagars denna, tre dagar nästa vecka, full vecka v26, två dagar v27 och full vecka 28 sedan ska jag/vi njuta.


Morgondagen är jag ledigt, medn har ett späckat program, skolavslutning i två sittningar, hem för lunch, vidare till Karlshamn för en student och sedan till Sölvesborg för en student till. Ja vi sover över i Norje och passar på att träffa vänner med.


Känner mig glad och uppåt, kände mig ganska nere i vintras, allting kändes tungt, ovissheten vad händer med Henrik......Har fått fina vänskapsbevis och mycket positiva ord till mig som stärker mig otroligt och gör mig stark. Tack <3


Ja maj månad var kall och regnig, hoppas sommaren har kommit för att stanna. Midsommar närmar sig med stormsteg. Den firas hos oss, med sill till lunch och kaffe och tårta på eftermiddagen samt grillat på kvällen. Med vännerna från Sölvesborg Ritva & Thomas, Hannes och Elvira, samt Micke & Anneli. Vi längtar, hoppas på fint väder, vi ska sitta ute läääänge.


Dåligt skrivflyt idag........Trött som bara den.

/A

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika Skoog - 30 december 2018 15:37

Såg i "flödet" att det var åtta år sedan jag startade denna bloggen, men jag måste ju medge att detta året har varit det sämsta i antalet inlägg . Såg att jag inte bloggat sedan i april, kanske ska försöka skriva en gång/månad. Jag vet ju att det är ...

Av Annika Skoog - 16 april 2018 21:27

Våren kom visst av sig litegrand förra veckan. Det började bra i måndags med strålande sol och ljumma vindar, bara tunna överdragsbyxor och en fleece. Men resten av veckan har jag haft thermobyxor, fleece, vinterjackan, mössa och vantar och nästan fr...

Av Annika Skoog - 8 april 2018 20:19

Äntligen är våren här, nästan helt ofattbart att det var snöstorm för en vecka sedan.......... Både i dag och i går satt jag ute en stund på trappan (har inte fått ut trädgårdsmöblerna än). Riktigt härligt och varmt om "snudan", och det riktigt lukta...

Av Annika Skoog - 4 april 2018 21:16

Haft en väldigt trevlig och intensiv påskhelg. Men en påskhelg helt i min smak. Vänträffar, släkträffar, god mat, en rätt kravlös högtid och massor med ledigt. I år blev det ingen påskcup i Hilleröd för killarna i Hugos lag. De satsar längre fram för...

Av Annika Skoog - 25 mars 2018 21:34

Det här med att uppdatera bloggen har ju inte gått så bra känner jag, förra gången jag skrev var den 14 januari.....två månader sedan......... Undrar i fall det finns några läsare kvar????? Jag har full förståelse i fall ni har tröttnat, det händer i...

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards