Direktlänk till inlägg 17 februari 2011

Yes I did it.............

Av Annika Skoog - 17 februari 2011 21:38

Godkväll mina vänner!

Ja då har jag gjort det, jag sjöng solo i Öja kyrka. Det var en vers som jag sjöng helt själv. Fy vad nervös jag var. Strax innan vi skulle gå in i kyrkan hade jag sex miljoner fjärilar i magen, och tänkte varför sa jag ja till detta, med fullsatt kyrka å allt. Till på köpet såg jag mina svärföräldrars vänner tåga in i kyrkan strax innan vi skulle börja. Där brukar aldrig vara någon jag känner, typiskt när jag skulle sjunga solo........... Sjöng i bilen innan idag, versen tar 15 sekunder, tönkte om 15 sekunder är det klart........ Vi repade en 1 timme innan, då gick solot sådär. Men väl på plats gick det bra, kände att rösten höll. Verserna jag sjöng med Ulrika gick kanon, tack för bra sångduett!


Hann med att gå till frissan i eftermiddag efter avslutad arbetsdag. Det var mer än välbehövligt. Håret var bara långt, oformbart, och bulligt, ingen stuts i det alls. Blev ombokad till andra frissan på samma salong. Blev mycket nöjd! Jag är nöjd med min ordinarie frissa med, men kanske jag kommer att boka hos henne jag klippte mig hos idag. Hoppas det inte blir dålig stämning....... Hon skar håret, och det blir annat stuk på håret då.


Lediga i morgon, vi ska förbereda kalaset vi ska ha för barnen på lördag. Henrik å barnen kör på div. äventyr, mamman handlar, städar, förbereder.  Känns skönt att ta en dag till det.


Ska kolla nyheterna, ta en dusch å sen lägga mig, skönt att ha sången gjord. Kanske blir det fler gånger.........????


/Annika

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika Skoog - 30 december 2018 15:37

Såg i "flödet" att det var åtta år sedan jag startade denna bloggen, men jag måste ju medge att detta året har varit det sämsta i antalet inlägg . Såg att jag inte bloggat sedan i april, kanske ska försöka skriva en gång/månad. Jag vet ju att det är ...

Av Annika Skoog - 16 april 2018 21:27

Våren kom visst av sig litegrand förra veckan. Det började bra i måndags med strålande sol och ljumma vindar, bara tunna överdragsbyxor och en fleece. Men resten av veckan har jag haft thermobyxor, fleece, vinterjackan, mössa och vantar och nästan fr...

Av Annika Skoog - 8 april 2018 20:19

Äntligen är våren här, nästan helt ofattbart att det var snöstorm för en vecka sedan.......... Både i dag och i går satt jag ute en stund på trappan (har inte fått ut trädgårdsmöblerna än). Riktigt härligt och varmt om "snudan", och det riktigt lukta...

Av Annika Skoog - 4 april 2018 21:16

Haft en väldigt trevlig och intensiv påskhelg. Men en påskhelg helt i min smak. Vänträffar, släkträffar, god mat, en rätt kravlös högtid och massor med ledigt. I år blev det ingen påskcup i Hilleröd för killarna i Hugos lag. De satsar längre fram för...

Av Annika Skoog - 25 mars 2018 21:34

Det här med att uppdatera bloggen har ju inte gått så bra känner jag, förra gången jag skrev var den 14 januari.....två månader sedan......... Undrar i fall det finns några läsare kvar????? Jag har full förståelse i fall ni har tröttnat, det händer i...

Presentation

Klocka

Väder

klart.se

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Snö

Snöflingor










Snöflingor











Ovido - Quiz & Flashcards